torsdag den 8. januar 2009

Carstensens tehandel, Aabenraa



En sønderjysk perle er fundet. Carstensens teheandel i Aabenraa er ikke bare en aabenbaring i teudvalg, men også i service!
Jeg fandt butikken lidt ved et tilfælde, da jeg ledte efter en ny tekande på nettet. Hos Carstensen var udvalget stort, både keramik og støbejernskander i mange varianter og størrelser. Da jeg alligevel skulle et smut omkring Aabenraa var det nærliggende at smutte forbi, og det har jeg absolut ikke fortrudt! (min bankkonto kan vist ikke sige det samme). Jeg klemte mig ind i den lille butik, og fandt straks udvalget af tekander. Da en ekspedient blev ledig var de servicemindede og engagerede, og da jeg havde besluttet mig for en Eslau polkadot 1,4 liter tekande, bare for at være lidt teknisk. :-) Med kanden i hus var det for fristende, at browse lidt med næsen i tedåserne, og det førte til køb af 100g. nr. 111, en sønderjysk blanding med orange og vanille, samt en oolong te som jeg ikke husker de nærmere specifikationer på. Hertil kommer 2 gratis prøver, den ene på en sort fløde te, (som jeg drikker i skrivende stund, den er FANTASTISK og er røget direkte ind på top 3 her i huset), samt prøve på en chokolade te.

Her er jo også mulighed for, at købe andre specialiteter, chokolade fra summerbird, honningkager fra christiansfeld, og meget mere, men idag gik jeg altså efter te, og fandt det.


Jeg smiler over min smukke tekande, og over min dejlige smagsoplevelse, men ikke mindst over den herlige oplevelse det var, at anskaffe mig disse herligheder!!
Carstensens Tehandel - Ramsherred 4 - 6200 AabenraaT 74622521 - F 74523271 - info@carstensens-tehandel.dk - CVR http://carstensens-tehandel.dk/

Ingen kommentarer: