tirsdag den 16. december 2008

Skanderborg, Møllegården



Uanset om man er til lam, gris, ko eller fjerkræ er møllgeården himlen. De har egne økologiske grise, fantastisk limousine kvæg samt økologiske fjerkræ efter behag. Jeg har set både and, gås, kalkun og kylling på repertoiret. Alt har været mørt og lækkert, fra kamstegen med svær til oksebøfferne.


Der er også kommet en ny afdeling med økologiske oste som jeg kun er 1 stykke inde i, at tygge mig igennem, men det er ikke sidste gang jeg køber ost hos møllegården.


Ud over ovenstående kan der naturligvis købes pålæg fra egne dyr, økologiske grøntsager som selvfølgelig er sæson betonede, vine og meget mere. Økologien er i højsædet, og jeg har noteret mig en smiley. Butikken er absolut bedst, men deres hjemmeside er også et besøg værd. Begge adresser kommer herunder.




1 kommentar:

Karina sagde ...

jeg vil med der ud en dag