søndag den 2. november 2008

Karma sushi & coctails, Frederikshavn


Herligt sushi sted, god atmosfære, man tror næsten der vimser japanere rundt udenfor døren. Sushien er god, frisk fisk (det er trods alt det vigtigste.) Gode tempura kombinationer (som jeg har et voldsomt blødt punkt for). Der er mange kombinationsmuligheder i menuerne, dog må jeg indrømme, at jeg udelukkende spiste sushi, og jeg kan dårligt forestille mig, at jeg vil bestille noget som helst andet end det. Betjeningen var udmærket, dog måtte jeg selv praje tjeneren for at få en frisk øl, ligesom jeg måtte trisse op til disken for at betale. Men måske er det vilkårerne når man spiser alene, det er i hvert tilfælde ikke første gang jeg oplever dette.
De skal dog alligevel have tomlerne op. Det glæder mig, at også nordjylland har fået smag for disse rå fiske delikatesser, for bedre fastfood fåes altså ikke!

Ingen kommentarer: