fredag den 1. august 2008

kikhavn, Kikforbi


En ferieafstikker til nordsjælland i sommerferien får mig allerede til, at modsige min overskrift. Men denne butik er helt unik. Jeg købte intet, som ikke var værd at sætte tænderne i, fra den stegte rullepølse (er det en sjælland ting?), til fabelagtige goudaoste, en får, ged, ko ost som verfede brien helt af banen, og spegepølse så fuglene sang. Alt sammen danske specialiteter som klart er værd at køre efter. På ferien vel at mærke. :-)
Og så er det nogle yderst rimelige priser!
Kik-forbi
Kikhavnvejen 25
3390 Hundested
Tlf. 46 90 26 62

1 kommentar:

Lene Wissing sagde ...

Hej Helle

Genialt koncept! Virkelig godt tænkt. Og hvis vi endelig en skønne dag skal ud i en blog-bog kunne intet emne være mere oplagt end dette. En lille bog til handskerummet, hvor netforbindelsen jo tit er lidt sløj. Jeg kender måske et forlag ...
Vi må tales ved, når du når til Fanø; der kender jeg et par steder.
Jeg er sikker på din blog vil suge mange andre gode anbefalinger til sig.
Jeg har straks puttet Jylland på tungen (også genial titel) i min google læser. Så får jeg til gengæld lidt til min egen tidsrøver!

Mange sultne hilsner
Lene